Ledig imorgon........

Imorgon har jag tagit ledigt. Det va skitlugnt på telefonen idag på jobbet. Fick inte tag på nån alls av mina kunder när jag sökte dom. Alla verkade ha tagit ledigt inför stundande helg. O då tog jag mig en funderare och tänkte kan dom så kan jag...ha ha. Jag har massor av innestående övertidstimmar så jag tyckte jag kunde unna mig det... Jag menar det är ju bara halvdag  imorgon så jag "offrar" ju inte så många....hi hi. Nej skämt o sidå....jag behöver fixa lite inför morgondagens övningar. Jag har mycket på det privata schemat.

Städa, åka till Lisas grav och göra fint där,handla,ta emot 2 vildjur till hundar som jag ska passa över helgen, laga en fläskfilégryta till tjejerna, fixa mig till kvällen (fast det brukar inte ta så lång tid).....och så dyker det säkert upp något annat oxå...
Ja imorgon kväll ska vi till statt. Jag är riktigt sugen på att gå ut nu. Jag har inte varit på "lokal" sen i slutet av sommaren...ha ha. Tjejerna kommer hit först så att vi kan sitta o skvallra och fnittra över ett glas vin eller två innan vi går ner till statt. Det ryktas att det är många som skall dit så det kommer säkert att bli kul. Lite nyfiken är jag oxå på vad kvällen ska bjuda på...hm...det händer lite för mycket just nu runt ett par av mina vänner så antingen händer det ingenting eller så blir det ett jävla hallå.........Det lär visa sig under kvällens lopp. Nä...det är nog bäst att vara på sin vakt och hålla sig borta från den värsta skottgluggen...he he. Det känns som om att tassa runt på ett minfält....det kan smälla precis när som helst.....

"Vad den nyktre tänker talar den druckne....."


Kommentarer
Postat av: LOTTA ÅGREN

Ja jag ska bara ha ROLIGT i alla fall.

2009-10-30 @ 14:53:02
URL: http://kastrullhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0