Slutar aldrig att förvåna mig....

Nu kommer det ena efter det andra fram...och det är inga roliga grejer. Ja det är inte jag som är drabbad ...jo kanske föresten....indirekt. Men det är klart att man börjar tänka till lite när man får reda på saker om vännerna....hm....ja jag vet inte vad jag ska tro. Besviken???...ja självklart att jag blir det. Men jag kan tyvär inte göra något åt saken bara känna med den som drabbats. Jag börjar bli luttrad nu och jag slutar aldrig att förvåna mig. Hur kan nån vilja sätta sig i en obehaglig sits frivilligt...för det kan man väl säga att personer gör när man bygger upp den ena lögnen efter den andra.....eller.....

Nu sitter jag här i kväll och mina tankar går till Elin som är med sin kompis uppe och festar på krogen i Stockholm för första gången. Inte heller där kan jag göra så mycket...hon har ju gud bevars fyllt 18 och jag får hela tiden höra att hon har rätten att bestämma själv nu.....Men att jag är orolig det kan hon inte ta ifrån mig i alla fall. Jag fick precis  ett sms från Jonas....ha ha...man har ju sina spioner! Han bedyrade att allt är lugnt och han ska hålla ett vakande öga över tjejerna. Dom sitter på Bar 54 vid Medborgarplatsen och det är ju där Jonas jobbar som bartender och han jobbar ikväll.....he he. Jag kommer nog ha lite svårt att sova lugnt i natt.....Kan ju inte rå för att jag är lite "hönsig" av mig. Det va nästan lättare med killarna. Dom va ju 2 och killar är killar.....

"En lögnare behöver ett bra minne....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0