Deppardag...

Nu är jag så jävla less....Varför kan jag inte bli riktigt pigg? Vad är det för fel? Hostan har blivit bättre, rösten är på väg men kroppen....den vill inte vara med. Den är bara så tung och tom på något vis. Orkar liksom inget. Och huvudet....det känns som ett vakum..inte kul. Sen är det det där med lusten. Lusten har helt och hållet sprungit och gömt sig nånstans. Jag har ingen matlust, ingen lust till att skriva här, ingen lust att prata med nån.... Hm.........jag blir så  deppig och låg när jag känner mig så här. Jag är inte van med att känna mig risig så här länge. det har ju faktiskt gått över 2 veckor nu. Jag tänkte ta en promenad i det fina vädret idag. Tog typ en timme innan jag hade fått kläder på kroppen och sen kom jag mig inte för att gå. Jag blev helt slut....

Nej nu får det fan va slut på det här gnällandet från min sida. Inget blir ju bättre för det.
Det är nog dags att ta sig i kragen så nu bestämmer jag mig för att i morgon ska jag va pigg...

" I morgon är en annan dag....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0