En bra dag på jobbet....

Det va skönt att komma i säng tidigt i går. Läste ett par sidor i tidningen innan jag slog ihop de bruna. Ändå så hade jag lite svårt att komma upp i morse. Det börjar ju bli så mörkt på mornarna och då ligger jag gärna kvar och znoozar  en extra gång...
Idag känner jag mig mycket nöjd av min arbetsinsats och  jag har verkligen gjort skäl för min lön...ha ha. Fick in en del mycket bra ordrar och det är alltid kul att liksom få lön för mödan man lagt ner. Jag hade lite pappersjobb som samlats sig så jag satt kvar ett par timmar och jobbade undan. Jag har ju ingen här hemma att "passa" på denna veckan så då kan jag göra lite som jag själv vill... och hade inte Lotta ringt mig så hade jag kanske suttit kvar vid skrivbordet än....ha ha! Hon tyckte att jag skulle släcka och gå hem. Sagt och gjort...så fick det bli. Eftersom klockan va över sju o varken jag eller hon hade tänkt på någon middag så åkte vi en sväng ner till Krilles. Där inhandlades en riktig gourmemåltid....ha ha...korv med mos till mig medans Lotta lyxade till med schnitzel...
Ja, så har även denna dagen flugit förbi...och snart är vi inne i oktober.  Tiden går ju fort när man har roligt..sägs det ju........

"Tid är pengar......."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0