Min idol är tillbaks i TV......

Äntligen! Min stora idol är tillbaks efter sommaruppehållet. Jag pratar om Leif GW...ha ha..med andra ord har Efterlyst börjat igen. Tänk att en sån buttrig människa kan va min idol....hi hi.  Men jag tycker att han har en skön stil. Totalt choséfri...sitter som en buffel och mumlar...ha ha. Hans uttalande är ganska fyndiga tycker jag. Han säger och gör precis som han vill och oftast har han rätt om de brott som han kommenterar. Ja jag gillar att kolla o lyssna på honom. Jag skulle vilja va lite som han...jag menar inte lika bufflig och så. Men jag skulle vilja ha den styrkan att säga och göra precis som jag vill utan att bry sig om vad omgivningen tycker om det. Måste va ganska skönt och bekymmersfritt att inte bry sig... Eller så avspeglar han bara det lugnet i TV-rutan. Vem vet, han kanske är en riktig mes i "vanliga livet" när kameran är släkt. Fast det vill inte jag tro...nej han är nog sådan som man ser på TV.....

"Det finns bara ett slags framgång.....Att kunna leva på sitt eget sätt....."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0