Ny vecka...nya utmaningar....

Tjhoo.....jag vaknade pigg...ja ni läste rätt...pigg. Oh...vad skönt det va. Hade nästan glömt bort hur det känns...hihi! Det börjar röra sig ordentigt på jobbet också. Jag stannade kvar och körde ett par timmar i kväll.  Hade lite ordrar liggande som jag ville regga in i systemet. Vi har ju avstämningsmöte i morgon och det är ju så roligt när staplarna går uppåt...
Jag börjar längta rejält nu efter lilla Chloe. Hon blev exakt 1 månad i går och eftersom jag varit lite krasslig så har jag inte kunnat träffa henne. Hon är med sin mamma på Åland nu och hälsar på sin mormor och morfar. Och det är klart att dom också vill träffa henne. Jag bor ju ändå relativt nära så jag har ju lättare att kvista över ibland. Jag fick ett gulligt MMS från henne igår .....åhhhhhh då blev jag ju ännu mer sugen på henne, suck...
Hm...jag har lite funderingar på att kidnappa henne en lördag eller söndag snart. Då tar jag med henne hit till Trosa så jag kan få visa upp henne för mina föräldrar b.la.  Och så har jag ju syrran som också är sugen...
Ja det får nog bli så snart....jag måste nog kanske fråga föräldrarna först....hm....

"Själva längtan är beviset på att det vi längtar efter finns...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0