Nya vanor...

Elin sa åt mig innan hon åkte iväg till Berlin att jag inte fick hålla på och ringa. För det va ju töntigt...inga andra mammor o pappor håller på så.....Hon va väldigt tydlig med att förklara att hon "faktiskt" inte är en barnunge längre utan klarar sig....ha ha. Nu har hon varit borta i 3 dagar och jag har inte ringt och jag har heller inte fått höra något från henne.....Hm...jag menar man kan ju faktiskt få ett enda litet ynka sms om att allt är bra...eller?
Jag är ju faktiskt morsa och när man är det så undrar man ju. Så idag så skickade jag ett sms bara så där...ha ha...och fågade lite snällt om allt va bra o så....Och vad får jag till svar?? Jo, " Här är allt bara så bra och härligt...Allt är skitbilligt och i morgon ska vi ut o shoppa" Sen så kom det...Ett till sms.... Hon skrev: " Champagnen kostar bara 40 kr..." Hajar ni? Hon blir 18 nästa vecka och skriver att champagnen är billig. Hon har tydligen skaffat sig nya vanor på bara 3 dagar....Hm...är det nu man ska börja bli orolig eller bara inse att jag inte har nån lite tjej längre........

"Åren går och inget består......"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0