Bokad roadtripp

Idag kunde man tro att jordens undergång, i alla fall Trosas undergång va nära. Regnet har gjort sitt intåg pch det ser inte ut som om att det tänker ljusna på den här sidan midnatt. Jag blev väckt redan före kl 8 av att en dåre till granne började borra. Det gjorde ju inte saken bättre när man tittade ut. Fullkomligt meningslöst att vakna så tidigt denna dag. Det bästa  hade varit om jag inte vaknat alls så slapp jag bli irriterad och denna dagen skulle smärtfritt gå förbi. Jag bestämde mig snabbt för att inte sticka ut näsan idag utan bara va hemma och ligga på soffan och tycka synd om mig själv. Jag tröttnade ganska snabbt på det oxå så vad skulle jag nu hitta på?? Det blev att surfa runt lite och bestämma resrutt ner till Nicklas v.30. Tar några extra dagar innan framkomst till Malmö. Kan ju alltid vara kul att se något annat och inte sitta och sträckköra. Så här får det bli:
Första stopp Västervik. Hotell bokat och Västervik är en mysig liten stad.
Andra stopp Kristiansstad. Fråga mig inte varför men det slumpade sig så att det fanns "bara" hotellrum ledigt där och mig veteligen har jag aldrig varit i den staden. Kan ju bli intressant att se vad dom har att erbjuda där.........ha ha.
Sen bär det raka spåret till Malmö. Ska hinna med en tur till spa i Ystad samt en dag i Köpenhamn under vistelsen där.


"Den som lever får se"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0