Förnedringstv...

Hur kan det komma sig att de flesta av oss gillar att titta på när andra mäniskor förnedrar sig?? Ja men titta bara på Idol...Hur kan vissa ställa sig på fullt allvar framför kamerorna och verkligen tro att dom kan sjunga??? Pinsamt.  Man måste ju ändå känna sina begränsningar. Jag  skäms å deras vägar...fast jag inte känner dom. Men ändå kan jag tycka att det är skitkul att se och ibland så garvar jag så att tårarna rinner...ha ha! Och till råga på allt så står dom som blir sågade ner till knäna och argimenterar mot juryn.... Snacka om att förnedra sig till max! Sen har vi Kändisdjungeln. Kaxiga B-kändisar som tror att dom är ascoola...I kvällens avsnitt gällde det att dricka drinkar gjorda på kackerlackor, mjölbagg, buffelhjärnor och fan vet mer vad det va för smörja i glasen. Men ändå va Rafael kaxig som få....till att börja med. Hur kan vuxna mäniskor försöka tvinga i sig något sådant?? Det övergår mitt förstånd. Allt för att behålla sin image. Fast han föll så det knackade om det. Klarade inte av att svälja hur mycket han än försökte utan drinkarna åkte hiss upp o ner tills det inte gick att behålla det längre....Finns bara ett ord för det...Vidrigt....men ändå sitter jag här kväll efter kväll och glor.....

"TV:ns fjärrkontroll,.....vår tids mentala massagestav...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0