Lodardag....

Vaknade i morse med en sprängande huvudvärk och stickningar i halsen. Jag har inte tid nu att bli sjuk!! I vicket fall som helst så försvann allt vad lust heter. Dagen har jag mest tillbringat med att inte göra något alls om jag ska vara ärlig. Mest gått omkring ock "lodat" i myskläder.....he he. Kollat och spelat lite på datan, löst lite korsord, slumrat lite framför tv:n.... Fast det har varit ganska skönt också att inte göra något alls. Jag hoppas att jag känner mig bättre i morgon för jag behöver ta några varv med dammsugaren, vika lite tvätt, byta lakan.....med andra ord se om mitt hem lite.
Syrran ringde på eftermiddagen och sa att HON hade träffat Chloe! Fan vad jag blev avis direkt...det är ju mitt barnbarn....he he. Skämt o sido...självklart tycker jag att det är jättekul att även hon nu har fått se det lilla "underverket". Marie va uppe i Stockholm med Robban och uträttade lite ärenden och då passade hon på att ringa Jonas för att höra om dom kunde ta en fika. Hon hade köpt en hel del fina kläder till lilltjejen och de ville hon ju överlämna samtidigt. I morgon har jag planerat att åka upp till Jonas, Jossan och Chloe.....jag kan ju inte låta det gå för lång tid mellan gångerna. 1 vecka är nogganska lagom ....hi hi. Hon får ju inte "glömma" bort vem som är farmor..............



"  Det är med idéer som med barn. Man tycker bäst om sina egna. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0