En dag på spa i Ystad

I julklapp fick jag o Elin en dag på Ystad Saltsjöbaden spa av Nicklas. Han hade en liten baktanke med den julklappen....vi var tvugna att komma ner till honom i Malmö!!! Idag så var det då dags för oss att utnyttja den fina gåvan. Vi har bubblat, badat och relaxat hela dagen. Det ingick även en lunch som bestod av danskt smörrebröd med ett lass av färska räkor på samt pastasallad med parmaskinka och parmesanost. Efter som det var sol här fram till nu i kväll så avnjöt vi lunchen vid poolside utomhus. Efter allt bubblande och badande så gick vi in på relaxavdelningen. Där fanns det en rad med himmelsängar som va det skönaste jag har legat i på mycket länge. Det va helt omöjligt att hålla sig vaken. Jag somnade in rejält och när jag vaknade upp så var avdelningen full av människor som tittade lite konstigt på mig. Förmodligen har jag nog legat och dragit  den ena timmerstocken efter den andra...ha ha. Det va lite pinsamt så jag tassade skamset ut därifrån för att gå och ducha.....
Nu ikväll är vi lite sega så vi har bestämt oss för att stanna hemma. Nicklas står just nu i köket och tillagar tacos.
I morgon tar vi tåget över bron för att tillbringa en dag i Köpenhamn.


"Det är dumt att rusa sta............."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0