Första försöket!

Jaha..då har även jag hakat på denna trend att börja blogga.
Min dotter, Elin har gjort mig intresserad av  denna spännande värld.
Jag är en tjej i sina bästa år, nybliven 50-åring men känner mig som typ 30...
Man är ju inte äldre än hur man känner sig, heter det ju

Idag har det varit en "såsardag", dagen efter den årliga markanden här i Trosa.
Mest gått omkring i myskläder o tittat på detta eviga regnande.
Kvällen i går började med att jag var hos min kompis som hade studentmottagning
för sin dotter. Hon var jättesöt . Glad o lycklig att skolåren äntligen är över.
Vi grillade, skålade och hade det jättemysigt i partytältet.
Sen fortsatte kvällen på en krog nere hamnen.

Nu ska Elin och jag mysa i soffan med popcorn och en skräckfilm som vi har hyrt.
Få se om man kan somna efter det....

                                                                                                          
   " Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0